SEKCE SOCIÁLNÍCH KURÁTORŮ

vlaky2.jpg kouřová.jpg

Metodická příručka pro sociální kurátory a...

19.12.2015

Metodická příručka pro sociální kurátory a metodiky sociální prevence vznikla v rámci projektu Profesní vzdělávání sociálních kurátorů realizovaného prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

people

Aktuality

S mámou v base

01.04.2016

Vězeňský argot

06.01.2015

Job-club RESTART

04.17.2015

ODBORNÉ STÁŽE

05.29.2014

Vybíráme

04.02.2013

SSK ČR v roce 2011

03.19.2012

KURZ: Jednání s agresivním klientem


EDUPOL, v. o. s. - Jednání s agresivním klientem - Mgr. Sluková Květa, Ph.D.

Cílem kurzu je poskytnout ucelené informace o příčinách agresivity klientů, v čem spočívá obtížnost komunikace s nimi a co prohlubuje jejich duševní krizi, seznámit s charakteristikou problémových klientů a základními požadavky na efektivní jednání a vyjednávání.

Kurz je určen pracovníkům sociálních odborů obcí, krajů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku.

Datum: 23. 2. 2015, adresa: Prvního pluku 621/8a, Praha 8 - Karlín

Program kurzu:

1. Agresivita a její původ v lidském chování.

2. Agresivní projevy klienty - náhlé konflikty, klient s agresivitou jako osobnostním rysem.

3. Charakteristika problémových klientů.

4. Jednání a vyjednávání, postup při řešení konfliktů, zpracování zážítků z konfliktních situací.

5. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy. 

Odkaz: http://www.edupol.cz/kalendar-kurzu.html?swap&termin=1353

Zdroj: EDUPOL - vzdělávací agentura 

nová galerie

logo-edupol